Als u de productiviteit wilt verhogen, dan is het belangrijk dat er een goede relatie is tussen werknemers en management. Dat blijkt uit een onderzoek van TipTopJob.com. Meer dan drie kwart van de onderzochte Britse medewerkers gaf aan harder te werken bij een positieve relatie met het management.

Share this...
Share on LinkedIn
Linkedin

Lees verder over "Productievere medewerker door goede relatie met manager"

Het vakgebied van de interne communicatie is altijd aan trends onderhevig. De professionals binnen de interne communicatie houden zich steeds meer bezig met de uitvoerende taken en minder met bijvoorbeeld coaching. Dit lijkt onder andere te komen door beperkingen in budgetten. Positief effect hiervan is dat er meer wordt gefocust op de verbetering van de […]

Share this...
Share on LinkedIn
Linkedin

Lees verder over "Veranderingen binnen de interne communicatie"

Sales manager: “Ik zit met een verkoopteam dat te weinig klanten en opdrachten binnenhaalt. Voor de crisis ging het verkopen ‘vanzelf’, maar de markt is veranderd. Er zijn nu andere sales vaardigheden nodig en eigenlijk zijn onze accountmanagers daar nooit of onvoldoende in getraind. Ik ben op zoek naar een maatwerk in-company training die perfect […]

Share this...
Share on LinkedIn
Linkedin

Lees verder over "Sales verkooptraining"